خیلی برام سخته
درباره وبلاگ

سلام به خونه ی من خوش اومدی@ @@@@@@@@@@@@@@@@ آفرین باد بر مرگ آفرین باد بر مرگ که با دست های سیاهش تو را خواهد کشت @@تنهایی@@
آخرین مطالب
نويسندگان
دروغ دوست داشتنی
عشق،نفرت،حسرت
جمعهبرچسب:, :: 3:52 بعد از ظهر ::  نويسنده : فاطی       

خیلی سخته بدونی اونی که دوسش داری اونی که تنهاکسی بود که بهت آرامش میداد

 

میخواد ولت کنه وخیلی سعی میکنی که نره امایه حسی توقلبت میگه بذاربره تاحداقل

 

اگه عشقه یکی دیگه تودلشه اگه اینقدری که تورودوست داشت اونودوست داره بره که

 

دلش بااون خوش باشه که بتونه دنیاشوبدون توبدون نگاه توبسازه من الآن این

 

حسودارم یه حسی که الآن که دارم مینویسم منوبه گریه انداخته میخوام بیخیال همه

 

چی بشم بیخیال عشق زندگی دنیا خودم همه حالادیگه تنهانیستم یه دفترپرازخاطره یه

 

بغض توگلوم یه عکس یادگاری که توش دوتاعاشق هم دیگروبغل کردن یه دل پرازغم

 

  که فقط عشقش به اون تسکین میبخشه حالادیگه نمیخوام عاشق باشم یه عاشق خسته

 

 

میخوام تنهاباشم یه تنهای دلشکسته

 

 


 



نظرات شما عزیزان:

Ghazaleh&reyhane
ساعت12:07---13 خرداد 1391
وبت خيلي قشنگه
خوشحال ميشم بهمون سر بزنيم


donya
ساعت16:44---22 ارديبهشت 1391
سلام وب باحالی داری وقت کردی به منم سر بزن..من لینکت کردم اگه خواستی لینکم کن

بی وفا
ساعت1:46---22 ارديبهشت 1391
سلام
روز مادر حتما یه سر بزن
قبل این که هدیه بدی!!!


ایلیا
ساعت17:09---21 ارديبهشت 1391
سلام
وب عاشقانه و جالبی داری
خوشحال میشم که به منم سر بزنی و اگه خاطره ای از عشقت داری رو برام بفرستی بعد من اونو به اسم خودتون ثبت کنم
منتظرم=


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: